familjenkellgren

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Börja blogga igen.

Av sophi kellgren - 12 november 2010 17:44

nu har jag äntligen fått för mig att börja blogga igen. så mycket tiden tillåter, jag sitter inte hemma och är totalt arbetslös längre, så det kommer inte bli uppdateringar flera gånger per dag, men jag skall försöka få in så mycket som tider erbjuder mig att göra,


vad har då hänt sen senast?

vi var i paris som dem flesta vet, resan var totalt underbar på alla sätt och vis, utan att tveka skulle jag ta mina pinaler och grabbar och flytta ner till denna underbar stad. sommaren var det jobb som gällde, pizzan och tidningskörning 6 nätter i veckan så då finns det inte mycket till timmar över för någonting annat.

efter sommaren så åkte vi på en välbehövlig liten bilsemester till danmark i 14dagar.

vi besökte legoland, som alla barn bör på uppleva. vi bodde i blåvand med aina och jorg. och var i köpenhamn och besökte deras tivoli. ja så var vi även förbi johanna wahlgren och såg hennes och kristoffers underbara dotter mia isobel.


efter danmarks resan har livet blivit underbart roligt, jag har börjat jobba i affär, och stormtrivs, det är verkligen någonting för mig, massor med blandade arbetsuppgifter och kundrelaterat. underbart. (dock bara vikarie jobb) menman kan ju alltid önska att få arbeta där livet ut, helt underbart och det gör mig alltid så där spralligt super duper barn glad när jag får erbjudande att arbeta en dag.


justin fyller nu tre år den 24, den som vill får gärna komma över hit.

han pratar för fullt och det är så kul att disskutera livets saker med han nu när han kan kopplar saker.


huset har fått två nya familje medlemmar med..

kattungen (rambo) bamse som justin bytte namn på. flyttade in innan sommaren, super social katt som älskar justin hur mycket som helst även om han bli behandlad som en liten tras docka ibland, härligt att se den där relationen barn och djur emellan.

hundvalpen ismo flyttade in här för en vecka sedan. 4 nov.

han är en blandning mellan schäfer(rak) och lite collie. busig och livlig med ändå super duktig för att vara valp.


det är väl är vi är i livet just nu, idag har jag köpt en jeans klänning, nya jeans och ett par fina vinterstövlar.


nu skall ja mysa med justin.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophi kellgren - 30 januari 2011 23:02

Suck för folk! hur orkar en del människor! Har jag sagt någonting så har jag sagt precis vad jag tycker och inte någon jävla historia! utan det är min åsikt som om någon människa vill anmäla mig  för mina åsikter.. så fine gör det. tror ni jag blir r...

Av sophi kellgren - 5 december 2010 13:07

som vanligt är jag super dålig på att hinna blogga, tur är att pauline är lika kass som jag. igår skulle jag träna, men fick jobba istället. förlåt tjejer. men tack jobbet att ni ringde. andré har blivit riktigt vuxen och önskade sigg till och med ...

Av sophi kellgren - 29 november 2010 10:09

igår blev det ändrade planer så jag , justin, ismo och mor & far åkte till bläse julmarknad. mysigt. jag inhandlade ett super fint pannband och justin fick godispåse ac tomten. vi handlade även super söta tomtar till våran gran i fårull. =)   sed...

Av sophi kellgren - 28 november 2010 10:43

å vad det är mysigt. synd att inte alla i familjen är lediga bara.   men det är så mysigt att få pynta fönstrarna justin har varit super duktig och hjälpt till med det igår duktiga unge. så nu är allt klart. dock inte hans rum där det inte sk...

Ovido - Quiz & Flashcards