familjenkellgren

Alla inlägg den 20 november 2010

Av sophi kellgren - 20 november 2010 11:42

veckan har gått i rasande tempo. måndag jobbade jag =)

tisdag så fixade vi födelsedagspresenterna och julklapparna till justin, skönt att ha allting färdigt. onsdag var det ett möte på fm, sedan pappers jobb. och så va den dagen med förbi, torsdag och fredag jobbade jag och igår kväll var justin vid farmor och farfar tills jag slöt jobbe

idag måste jag fixa allt i huset inför justins födelsedag.

jag och justin har beställt tårtbilder på spiderman och nicke nyfiken, så det skall bli kul att bakanu har vi varit ute med ismo på prommis och nu skall jag fixa.

får se om ja kan lura på justin att hjälpa till eller om han skall spela tvspel.

xbox360 kamera spelet är toppen kul, justin älskar det.


hoppas en viss "karl" tar sig ut hit när justin fyller tre.

Ovido - Quiz & Flashcards