familjenkellgren

Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Födelsedags firande.

Av sophi kellgren - 22 november 2010 21:50

har vi haft med mormor och morfar ikväll, då dem jobbar på onsdag.

justin fick hela sitt rum dekoreat med spindelmannen. som han älskar

han fick gardiner, fönsterlampa, sänglampa, sängkläder och överkasst och sen väggdekorationer. så han är super stolt över sitt nya rum. och att få vara med och fixa i ordning det med dem. även en massa kläder och så en stereo och en ny takampa=)


kort och gott så är han helt såld på sina nya saker.

och att kunna dansa till smurfarna i sitt eget rum är inte så tokigt.


läste så klart paulines blogg. (kan aldrig låta bli, då hon alltid kommer vara den närmsta kusinen.)

så var hon sugen på att spendera pengar, ett litet förslag till henne kommer därför här, ta med gubben och sötnosen oliver ut hit och fika på onsdag. då är vi hemma med justin hela dagen. =) eftersom du kanske ändå skall träna så kan du ju spendera lite bensin på att ta dig hit med.

=)


ni andra är självklart också välkomna hit. =)

 
 
Ingen bild

Pauline

23 november 2010 10:25

Heej! Vilken tur att Micke är ledig på onsdag då! :)
Oliver har varit snorig som en gris inatt, så jag ska bara se så de inte blir värre. Det KAN vara tänder. Vad önskar sig lille justin då? Han har väl allt i leksaksväg antar jag? :)

sophi kellgren

23 november 2010 15:13

haha, nej. vet inte vad han önskar sig, just nu är det spindelmannen som är det största. moch flygplan som vanligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophi kellgren - 30 januari 2011 23:02

Suck för folk! hur orkar en del människor! Har jag sagt någonting så har jag sagt precis vad jag tycker och inte någon jävla historia! utan det är min åsikt som om någon människa vill anmäla mig  för mina åsikter.. så fine gör det. tror ni jag blir r...

Av sophi kellgren - 5 december 2010 13:07

som vanligt är jag super dålig på att hinna blogga, tur är att pauline är lika kass som jag. igår skulle jag träna, men fick jobba istället. förlåt tjejer. men tack jobbet att ni ringde. andré har blivit riktigt vuxen och önskade sigg till och med ...

Av sophi kellgren - 29 november 2010 10:09

igår blev det ändrade planer så jag , justin, ismo och mor & far åkte till bläse julmarknad. mysigt. jag inhandlade ett super fint pannband och justin fick godispåse ac tomten. vi handlade även super söta tomtar till våran gran i fårull. =)   sed...

Av sophi kellgren - 28 november 2010 10:43

å vad det är mysigt. synd att inte alla i familjen är lediga bara.   men det är så mysigt att få pynta fönstrarna justin har varit super duktig och hjälpt till med det igår duktiga unge. så nu är allt klart. dock inte hans rum där det inte sk...

Ovido - Quiz & Flashcards