familjenkellgren

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

Justin 3 år & advent

Av sophi kellgren - 27 november 2010 14:03

justins födelsedag blev toppen bra, vi var lediga alla tre.

och bästaste pauline och micke och sötnosen oliver kom ut.

så skoj, och justin fick så klart flygplan och spindelmannen, så nu får man knappt plats när vi skall sova eftersom han skall ha med alla nya prylar i sängen.

farmor och farfar elin och johan var här sen och i morgon kommer faster sandra och familj och firar han.


snön har kommit och det är skoj, justin flyger ur sängen på morgonen och säger att han skall ut och leka, så det är kul att han älskar snön, likaså ismo. som tillbringar massor med tid i snön.


advent är det i morgon och det är det bästa med hela året. när man får advent pynta, då jag är lite av den gamla bond stammen, (tack pappa). så får man inte gör aandvent fint i föskott, och när man ser en massa hem pyntade långt före andvent förstår man inte riktigt varför? är det inte det första andvent är till för? att man skall ha det mysigt och julfint i fönstrarna då?

samma gäller det för mig med julgran, den skall kläs dagen före julafton.

för att ge en den där riktiga julkänslan. så vår vita fina gran kommer upp kvällen före jul, men julmusik i högtalarna och varm glögg.


nej nu skall vi pynta vidare, justin är super duktig och vill hjälpa till med allt.

fast ibland tycker jag inte hans dekorations ideér är dem bästa men vad gör man inte för sina barn? kommer lite bilder på hans konstverk senare. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophi kellgren - 30 januari 2011 23:02

Suck för folk! hur orkar en del människor! Har jag sagt någonting så har jag sagt precis vad jag tycker och inte någon jävla historia! utan det är min åsikt som om någon människa vill anmäla mig  för mina åsikter.. så fine gör det. tror ni jag blir r...

Av sophi kellgren - 5 december 2010 13:07

som vanligt är jag super dålig på att hinna blogga, tur är att pauline är lika kass som jag. igår skulle jag träna, men fick jobba istället. förlåt tjejer. men tack jobbet att ni ringde. andré har blivit riktigt vuxen och önskade sigg till och med ...

Av sophi kellgren - 29 november 2010 10:09

igår blev det ändrade planer så jag , justin, ismo och mor & far åkte till bläse julmarknad. mysigt. jag inhandlade ett super fint pannband och justin fick godispåse ac tomten. vi handlade även super söta tomtar till våran gran i fårull. =)   sed...

Av sophi kellgren - 28 november 2010 10:43

å vad det är mysigt. synd att inte alla i familjen är lediga bara.   men det är så mysigt att få pynta fönstrarna justin har varit super duktig och hjälpt till med det igår duktiga unge. så nu är allt klart. dock inte hans rum där det inte sk...

Ovido - Quiz & Flashcards