familjenkellgren

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av sophi kellgren - 1 mars 2010 19:50

   


hälsa den där karl hemma, att det finns massor hemma vid harry carlssons. och det man mer vill ha är bara att beställa hem via dem.  

Av sophi kellgren - 1 mars 2010 19:44

tydligen gjorde jocke 60 st. igår kväll. låt mit få le!   

och han gjorde det ensam hemma, skall ja tro på de?


btw - mitt badrum (vårt) är stor städat ikväll, justin badade under tiden så hans små tår var alldeles vita och skryngliga när han gick upp. fast han torkade ur hela badkaret innan han gick upp. precis som mamma gjort innan han fick hoppa i!


maten blev ap god.

Av sophi kellgren - 1 mars 2010 16:21

här kommer det lite bilder från förra veckan som jag lovat.


idag har det varit mest plock hemma, eller sötnöten har gjort typ allt. jag har fixat lite med fiskarna och pizzan. bestämt mat inför kvällen.

mammas kycklingröra med vok grönsaker. mums!


joakim vallar ännu runt i pjamas byxor, men det gör inte mej någonting för ack så snygg han är i dem ;)


igår träffade vi oliver, så liten och omtålig och beroende. men så söt.

vill med ha en bebis, man glömmer så fort hur små dem är och gott dem luktar.


justin har ändrat sina sovvanor dem senaste dagarna, så han har vaknat runt 8 - 8:30 , skall inte beklaga mej över det, men för oss som är vana att sova så länge vi vill så känns det lite jobbigt att behöva kliva upp så tidigt. fast i morse tog jag täcket och kudden och kröp ner på soffan och lät justin se musses klubbhus medans jag halv sov bredvid.


nej nu skall jag göra någon nytta , om ja hittar något. sötisen är ju alldeles för duktig här hemma idag. medans jag själv är trött och slö.


här kommer bilder på mina kockar och lite snö.

              



Ovido - Quiz & Flashcards