familjenkellgren

Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Söndag kväll...

Av sophi kellgren - 7 mars 2010 21:00

Jahapp, söndag kväll. justin busar i sitt rum, tydligen något med en skruvmejsel hörde jag precis.


Justin sov som sagt var till 11:40 idag. mys unge. fick väcka han lite försiktigt med pussar till slut, så han inte sov bort hela dagen.


sedan skulle vi göra en super stor grej, vi skulle åka buss till slite, första gången för justin, han klädde på sig alla kläder sen gick vi till busskuren, han trallade och höll mig i handen hela vägen. vi gick i god tid för att inte behöva stressa och fick stå i busskuren i 15 minuter. han stod som ett ljus och väntade på bussen och var så stolt och duktig hela tiden. när väl bussen kom, såg vi hur den svängde in på brandstationen istället. tydligen måste bussen varit tom så idiot chauffören pakerade direkt istället för att köra till slutstationen som var slite pressbyrån.

en mycket besviken justin fick promenera hem igen. som tur var ringde faster anna och ville komma och hälsa på, så det blev lite lycka igen! och så såg vi ett flygplan , så det blev nya samtalsämnet på vägen hem. plus att vi stannade och pratade med grann tantens hund som så gärna ville hälsa vid staketet. och justin blev lycklig igen.

Men tacka vet jag att det finns bättre busschaufförer än den idioten som måste ha kört 61ans tur idag! fy vilken glädjedödare för justin!


Folk läser men kommenterar aldrig. om man inte skriver någonting som retar upp människor. för då kommenteras det hej vilt.



Och igår såg vi melodifestivalen vid mormor och morfar.

justin rockade loss som en dåre till alla låtar. även när det inte var låtar. hoppas något kort blev bra. fast han var ju ball nog och skulle ha sin mössa på, stickad. genomsvettig och överlycklig. snygg liten sork!

fast han råkade ta sönder mormors älsklings ljusstake med en sopkvast när han spelade bandy. men hoppas lagningen håller :)

trevligt var det i alla fall, att slippa sitta ensam hemma en lördag.


Lysklig och älskad. och älskar min man mer än någonting annat!

det är i alla fall någonting som retar en del.


alla ni andra glada och trevliga människor. ha en underbar kväll och en skön ny vecka =)



 
 
Heeepa!

Heeepa!

8 mars 2010 07:41

Haaalllåååå, du var faktiskt här vid oss igår, det har du fan inte nämnt i din blogg.. _: )

http://minmolle.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

8 mars 2010 09:41

Bara en mamma kan förstå hur det känns att stå där o se ens barn bli besviket! De gör ont i hjärtat när man läser om det! Tyvärr kommer de att bli större besvikelser i hans liv. Men man vill ju skydda sina barn från allt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophi kellgren - 30 januari 2011 23:02

Suck för folk! hur orkar en del människor! Har jag sagt någonting så har jag sagt precis vad jag tycker och inte någon jävla historia! utan det är min åsikt som om någon människa vill anmäla mig  för mina åsikter.. så fine gör det. tror ni jag blir r...

Av sophi kellgren - 5 december 2010 13:07

som vanligt är jag super dålig på att hinna blogga, tur är att pauline är lika kass som jag. igår skulle jag träna, men fick jobba istället. förlåt tjejer. men tack jobbet att ni ringde. andré har blivit riktigt vuxen och önskade sigg till och med ...

Av sophi kellgren - 29 november 2010 10:09

igår blev det ändrade planer så jag , justin, ismo och mor & far åkte till bläse julmarknad. mysigt. jag inhandlade ett super fint pannband och justin fick godispåse ac tomten. vi handlade även super söta tomtar till våran gran i fårull. =)   sed...

Av sophi kellgren - 28 november 2010 10:43

å vad det är mysigt. synd att inte alla i familjen är lediga bara.   men det är så mysigt att få pynta fönstrarna justin har varit super duktig och hjälpt till med det igår duktiga unge. så nu är allt klart. dock inte hans rum där det inte sk...

Ovido - Quiz & Flashcards