familjenkellgren

Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Guppysarna..

Av sophi kellgren - 15 mars 2010 13:02

har fått bebisar inatt, eller en av honorna har äntligen klämt ur sig sina bebisar.


annars har det varit fullt upp, hallen byggs om, pär skall lägga in nytt golv i sovrummet. och jag har arbetat.

jobbade ensam hela dagen igår då älsklingen var hemma med justin och richard var här och lekte med justin. byggdes en massa i hallen, soffan i uterummet åkte ut och självklart såg dem F1 premiären.

kom hem till en god middag och justin var redan nerbäddad i sin säng.

skönt!!


helt slut efter en tuff men rolig arbetsdag och somnade med en gång. bara jag la huvudet på kudden =)


idag skiner solen, och det känns som att våren är på väg.

sommaren är snart här! känns skönt. och opeln skall fixas i veckan så den med kan få komma ut =)¨


btw så hade vi en vattenläcka i hobbyrummet i fredags så pannan slog av och det var endast 16 grader i huset när vi kom hem, som tur var ordnades det snabbt och i lördags fick vi ta hand om allt vatten och saker som stod där.

mamma var underbar och tog hand om justin, pappa hjälpte till att köra på tippen, farmor och farfar hjäälpte till att suga upp allt vatten ..

tur båda vi har underbara föräldrar.


justin var på grillning vid bogeviken med mormor , morfar, uffa och lotta.

skoj för hjärtat att få göra sånt ibland.


ikväll 'är det fotbollsmatch som gäller. nu gäller det att vinna =)


nu skall jag städa sågspån i hela huset och sen njuta av solen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophi kellgren - 30 januari 2011 23:02

Suck för folk! hur orkar en del människor! Har jag sagt någonting så har jag sagt precis vad jag tycker och inte någon jävla historia! utan det är min åsikt som om någon människa vill anmäla mig  för mina åsikter.. så fine gör det. tror ni jag blir r...

Av sophi kellgren - 5 december 2010 13:07

som vanligt är jag super dålig på att hinna blogga, tur är att pauline är lika kass som jag. igår skulle jag träna, men fick jobba istället. förlåt tjejer. men tack jobbet att ni ringde. andré har blivit riktigt vuxen och önskade sigg till och med ...

Av sophi kellgren - 29 november 2010 10:09

igår blev det ändrade planer så jag , justin, ismo och mor & far åkte till bläse julmarknad. mysigt. jag inhandlade ett super fint pannband och justin fick godispåse ac tomten. vi handlade även super söta tomtar till våran gran i fårull. =)   sed...

Av sophi kellgren - 28 november 2010 10:43

å vad det är mysigt. synd att inte alla i familjen är lediga bara.   men det är så mysigt att få pynta fönstrarna justin har varit super duktig och hjälpt till med det igår duktiga unge. så nu är allt klart. dock inte hans rum där det inte sk...

Ovido - Quiz & Flashcards