familjenkellgren

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Trevlig dag.

Av sophi kellgren - 16 mars 2010 22:11

igår kväll var det fotbollsmatch emot graips små killar, eller en del var ju bra mycket längre än jag själv. men vi vann iaf och det var väl huvudsaken.

spelade hela matchen som höger yttermittfältare och fick klart godkänt betyg av tränare och ledare fast det var en helt ny situation och possition för mig.


justin var med sin farfar under tiden och besökte en bondgård i boge och fick se kor och kalvar, stolt liten kille som pladdrade om det för oss hemma sen.

skoj att pröva på någonting nytt för han, och dessutom lärorikt.


idag har jag plockat hemma och bakat en kladd kaka, carola och kevin var här och fikade i eftermiddags, det var iallafall riktigt trevligt.

och nyttigt för justin att lära sig att låna ut sina leksaker. då han inte alls är van att ha andra barn hemma vid sig. men dem hade i alla fall skoj i det stora hela!

och vi mammor med =)


ikväll åt vi enkel mat, men ack så gott det kan vara. stuvade makaroner, bacon och köttbullar. justin och älsklingen åt glass till efterrätt och såg på patrioten,

justin var dock intresserad av att se på hästarna och älsko glad att slippa se mussesklubbhus eller nicke nyfiken till maten.


justin somnade runt halv8, en lång dag för sötnosen då han gick upp redan klockan 6, (kommer aldrig mer att glömma dra ner rullgardinen. då det inte klassas som dag bara för att solen går upp....)

han hade somnat i maten på dagis och sov endast 10 min, så han är välbehövd en lång sov natt nu. (fast iofs är min unge super snäll och skötte hunden i morse och släppte ut zanii flertalet gånger medans jag halvslumrade i sängen, han kom och gick och såg mestadels på barnprogrammet i sängen, men halv 9 sa han till mig att vooven var borta så det var bara att kliva upp och hämta in henne.)


vi såg premiären av 112 på liv och död ikväll. super bra program.

och så har jag målat tånaglarna. shit vilken super intressant sak att berätta.


god kväll gott folk. nu skall jag lägga mig i sängen och sova,sova,sova!


älskar min sötnöt, utan dej är jag ingenting.

 
 
Ingen bild

Carola

16 mars 2010 22:28

Kevin har oxå mycket och lära.. Han klaga lite över ont i pannan ikväll.. Han sa "Justin slå" Haha..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophi kellgren - 30 januari 2011 23:02

Suck för folk! hur orkar en del människor! Har jag sagt någonting så har jag sagt precis vad jag tycker och inte någon jävla historia! utan det är min åsikt som om någon människa vill anmäla mig  för mina åsikter.. så fine gör det. tror ni jag blir r...

Av sophi kellgren - 5 december 2010 13:07

som vanligt är jag super dålig på att hinna blogga, tur är att pauline är lika kass som jag. igår skulle jag träna, men fick jobba istället. förlåt tjejer. men tack jobbet att ni ringde. andré har blivit riktigt vuxen och önskade sigg till och med ...

Av sophi kellgren - 29 november 2010 10:09

igår blev det ändrade planer så jag , justin, ismo och mor & far åkte till bläse julmarknad. mysigt. jag inhandlade ett super fint pannband och justin fick godispåse ac tomten. vi handlade även super söta tomtar till våran gran i fårull. =)   sed...

Av sophi kellgren - 28 november 2010 10:43

å vad det är mysigt. synd att inte alla i familjen är lediga bara.   men det är så mysigt att få pynta fönstrarna justin har varit super duktig och hjälpt till med det igår duktiga unge. så nu är allt klart. dock inte hans rum där det inte sk...

Ovido - Quiz & Flashcards