familjenkellgren

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Studiebesök för justin.

Av sophi kellgren - 22 mars 2010 10:43

helgen sprang förbi som vanligt, justin är sjuk. tydligen rs.

antibiotika och en kur med omtanke och kärlek, så blir han nog snart frisk.

han är fullt ös på, men sover lite mer än vanligt.


i lördags spelade jag footbolls match, vi förlorade med 4-0 men det var en skoj match ändå. lite mer övning så kommer nog det gå vägen i år.


justin var vid mommo och moffa och kom även och tittade när vi spelade.

tippen han vi med också innan matchen sen jobbade jag och jocke var hemma med justin som slocknade 18:00 redan.


söndag var vi hemma först för att sedan byta med jocke, justin sov moddag och värmde upp hemma inför hans stora studiebesök vid farbror fredrik på Sunnanvik.

fredrik ringde pappa och sa att dem låg i slite och hade tid att låta justin få se båten.

så 2 timmar blev vi där. justin kollade bryggan, fick trycka på alla knappar och se alla skärmar och styra båten både med joysticken och ratten och var helt extas.

vi kollade hela maskinrummet (justin i snygga rosa hörlurar) och han kollade även där att alla mojöänger satt som dem skulle. hur lycklig som helst.

vi gick upp i mässen för en fika och justin bjöds på glass som han älskar mer än någonting annat, men det tackade han nej till och tjatade istället med sig farbror upp på bryggan för att köra mer båt.

vi satte kvar en stund med en god kopp kaffe och avslutade det hela med att kolla alla rum ute på däck. det blev verkligen ett lyckad besök för sorken och vi fick jaga ifatt han på däck för att bära med han hem. 


panelen börjar få ett slut och ikväll kommerngolvläggaren hit och fixar golvet u vårat sovrum. så nu börjar alla projekt knytas samman.


nu får jag sätta fart med lite målning sen slänga ihop en kaka att bjuda på ikväll.


bilder från gårdagen finns på joakims facebook.

(joakim kellgren ) - justin vs Sunnanvik

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophi kellgren - 30 januari 2011 23:02

Suck för folk! hur orkar en del människor! Har jag sagt någonting så har jag sagt precis vad jag tycker och inte någon jävla historia! utan det är min åsikt som om någon människa vill anmäla mig  för mina åsikter.. så fine gör det. tror ni jag blir r...

Av sophi kellgren - 5 december 2010 13:07

som vanligt är jag super dålig på att hinna blogga, tur är att pauline är lika kass som jag. igår skulle jag träna, men fick jobba istället. förlåt tjejer. men tack jobbet att ni ringde. andré har blivit riktigt vuxen och önskade sigg till och med ...

Av sophi kellgren - 29 november 2010 10:09

igår blev det ändrade planer så jag , justin, ismo och mor & far åkte till bläse julmarknad. mysigt. jag inhandlade ett super fint pannband och justin fick godispåse ac tomten. vi handlade även super söta tomtar till våran gran i fårull. =)   sed...

Av sophi kellgren - 28 november 2010 10:43

å vad det är mysigt. synd att inte alla i familjen är lediga bara.   men det är så mysigt att få pynta fönstrarna justin har varit super duktig och hjälpt till med det igår duktiga unge. så nu är allt klart. dock inte hans rum där det inte sk...

Ovido - Quiz & Flashcards