familjenkellgren

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av sophi kellgren - 7 februari 2010 16:28

Ja en del slutar aldrig att förvåna.

blev mycket possetivt samtal igår. skoj att det kom ifrån den männsikan.

nya tankar. nya funderingar och massor av nyskapande!


Älsklingen och jag sov inatt, och gud så skönt jag sov.

helt underbart att ha en människa som du bredvid i sängen.

nu skall jag kolla in lite om hotell på arlanda. vi brukar ju alltid ta ibis.

men nu tänkte vi försöka variera detta lite.

så där det finns schysst mat. där blir det. =)


skall snart ner och byta med joakim, så han får vara hemma me justin lite.

förut var justin arg på mig och låste in sig i sitt rum, haha goding.

fanns tydligen ingen hemma, för när man knackade så gömde han sig.


Till slut började han sjunga i damsugarröret och jag kunde då inte motstå att kliva in och skratta lite. han lyckades även klättra upp och slakta en ferrari bil på hyllan. så pappa har lite att bygga när han kommer hem =)


nej, nu måste jag kolla lite. sen jobba. blir nog jobb inatt med, hon verkar ännu vara sjuk,

love you j


Ovido - Quiz & Flashcards