familjenkellgren

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av sophi kellgren - 10 februari 2010 22:27

bjuder på lite akvarie bilder.

och jag skall nog ge pappa ett akvarium i födelsedagspresent. det är ju länge till jul =)


      

Av sophi kellgren - 10 februari 2010 10:33

Igår hämtade vi hem akvariumet och fiskarna med tillbehör.

så det blev en kväll med fullt av jobb och svärfar var här och hjälpte till också.

mamma min var underbar och hämtade trollungen på dagis.

och lekte med han medans vi hade fullt hus här.

lägger in bild senare när jag fotat lite grann.


annars så var det röntgen besök för älsklingen igår. hoppas dem hittar felet.

kanske var en artros? led skada. men vi får se.


jag gjorde även en del fynd på cubus rea. endast en grå långarmad tshirt till mig själv, men tröjor , jeans , 2 skärp och 4 pjamasar till justin. så det var ett lyckat besök.

claes ohlsson bjöd på en familje trätt. eller som lasse säger alla sigenare på samma ställe, men det var trevligt och en underbar nyhet berättade han också! ME LIKE!


idag blir det att städa upp här hemma lite. som vanligt. och så skall vi se om jag får richards tröja ren med. hoppas!


justin var lite irriterad på mormor igår då dem gick hem från dagis och han tjatade om sina manne. mormor förstod inte att det var vantarna som han ville ha,

men det gick bra ändå. dem var ju i torkskåpet. men imorse när vi skulle bege oss ner på dagis så var han super irriterad och letade över allt efter dem. och sa så sött

"momma manne" haha, trodde han nog mormor snott dem eller något.

men lyckan kom tillbaka´när han hittade dem i torkskåpet på dagis i morse.


Nog för denna förmiddag. nu skall jag mata våra fiskar.


Ovido - Quiz & Flashcards