familjenkellgren

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av sophi kellgren - 21 februari 2010 11:14

skottade nästan klart hela gården igår. och nu har plogbilen vart här och skottat upp en jädrans vall. fy för dem, de borde ha service att ta bort vallarna i allas infarter =)

jaja det blir att klä på mig och justin och ut och skotta bort allt igen!


annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda.


jag är då verkligen ingen fan av melodifestivalen, men läste i tidningen att gårdagens delfinal skulle vara bra, så vi bänkade oss i sängen jag och justin, år ostbågar och tittade. han dansade loss till första vinnar bidraget och diggade sista

men dem får vi se i andra chansen och hoppas dem går vidare.

som sagt enligt mina omusikaliska öron så var det i alla fall dem 2 rätta låtarna som gick till globen!


AAAAHHHHH! min lycka är gjord. grannen är här med sin traktor occh tar bort alla snövallarna. och fixar fram brevlådan, tänk om alla hade en sån underbar granne!

han är värd mer än guld för mig , en klen kärring kan väl inte skotta snö... haha!


justin har lärt sig att ropa på "du tingest" i musses klubbhus nu, så det är full låda på han där inne när han ser det programmet. nej nu skall lilla jag ta miig en varm dusch sen ut och skottta bort alla lös snö. haha det blir en lätt match!

Ovido - Quiz & Flashcards