familjenkellgren

Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

dagen slut, här kommer sumeringen med bilder!

Av sophi kellgren - 1 februari 2010 21:52

Måndagen är över, stort sett förbi, fast ännu kan det finnas tid för mys.

Ja självklart. det är det varje kväll när justin somnat. egen tid.

egen mysig underbar tid. Fast justin är ju underbar han med på alla sätt och vis, men lite mer energi krävande =)


Idag har vi fixat våran säng. Ja äntligen kom lösningen. billig. och snygg.

så nu är "tajkon" lägret upp flyttat från golvet och vi har en säng på ben igen.

resultatet blev strålande, och vi skall allt sova som aldrig förr inatt


nu är det bara det snygga svarta golvet kvar som skall läggas in, beställt och klart, får bara se när den underbara mattläggaren har tid över för oss =)


Justin har spelat wii ikväll och lika duktig som vanligt, han börjar få snits.

han vann över pappa och hoppade 123 meter i backhoppningen. inte illa för en 2 åring =)


som vanligt skulle justin självklart hoppa i sängen ikväll. alltid lika söt, men han får nu vara försiktig eftersom inte madrasserna ligger på golvet längre.


jaha, en rigtigt mysig hemma dag (idag igen , fast med snyggingen hemma)

      blev det lite extra mys och vi gräddade vofflor till efterrätt och njöt,

Justin den sötungen åt 2 stycken med drottningsylt och såg ut som ett litet blåbär hela han =)


Marit & bosse var förbi och drack kaffe en sväng, riktigt trevligt. tyvär kom dem från middagsbordet och avböjde mina våfflor. Men men det går fler tåg.

får bjuda nästa gång kanske..

  

Joakim har även fått hjälp vid doktorn idag (hemskt vilken tid det skall ta innan karlar ringer om en tid) 3 veckor har han gått med ett svullet finger . (inflamation) och äntligen fick han hjälp, så han var nere och fick kortison i långfingret. så ikväll är fingret ännu större än innan =)



nog för ikväll. imorgon blir det min födelsdag så då blir det nog bara enförmiddags blogg. och kanske en sen kvällsblogg om ja orkar =)

Tjollahopp!


älskar min babe.


BTW - la på en svart duk idag på matsalbordet. det blev faktiskt mycket snyggare. nu skulle bara stolarna behövas kläs om i sitsen till grått eller svart tyg och själva stolsramarna få sig en skvätt svart färg , fast det går ju inte att göra, inte med ärvegods som har varit i familjen i årtionden. men önska kan man.

eller kanske bygga ut huset och få ett extra rum, där man skulle kunna ha matsalmöbel och andra antikiviteter. ... eller hur det nu stavas.

Vi har iof en hel källare att stuva ner det i, men ack vad jobbigt att bära upp det om man skulle behöva det. "ursäkta, vi skall bara hämta möbeln innan vi kan fika".

     

 
 
Ingen bild

pling

1 februari 2010 23:03

Stor bokstav på många ställen!!! =))) Jag vill också göra om någonstans, blir avis på ditt sovrum!! Ni kan väl ha matsal i data-rummet :) Hmmmmm....Eller köp svart tyg o häng över stolarna, kanske kan funka!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophi kellgren - 30 januari 2011 23:02

Suck för folk! hur orkar en del människor! Har jag sagt någonting så har jag sagt precis vad jag tycker och inte någon jävla historia! utan det är min åsikt som om någon människa vill anmäla mig  för mina åsikter.. så fine gör det. tror ni jag blir r...

Av sophi kellgren - 5 december 2010 13:07

som vanligt är jag super dålig på att hinna blogga, tur är att pauline är lika kass som jag. igår skulle jag träna, men fick jobba istället. förlåt tjejer. men tack jobbet att ni ringde. andré har blivit riktigt vuxen och önskade sigg till och med ...

Av sophi kellgren - 29 november 2010 10:09

igår blev det ändrade planer så jag , justin, ismo och mor & far åkte till bläse julmarknad. mysigt. jag inhandlade ett super fint pannband och justin fick godispåse ac tomten. vi handlade även super söta tomtar till våran gran i fårull. =)   sed...

Av sophi kellgren - 28 november 2010 10:43

å vad det är mysigt. synd att inte alla i familjen är lediga bara.   men det är så mysigt att få pynta fönstrarna justin har varit super duktig och hjälpt till med det igår duktiga unge. så nu är allt klart. dock inte hans rum där det inte sk...

Ovido - Quiz & Flashcards