familjenkellgren

Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Ny vecka - nya upptåg

Av sophi kellgren - 8 februari 2010 13:09

ja, veckan som gick har jag varit super dålig på att blogga.

och varit super kass på att ställa om dygnet med tidningsjobbet.

dock har alla fått sina tidningar i slite och inga reklamationer.

nöjd.


Idag vaknade jag 11:45 av att jag fick ett äppla i huvudet och en 16 kg klump hoppandes på mig. trist morgonhumör men det gick över ganska fort.

som tur är, en cigg och lite tidningsläsning sen var dagen räddad.

fast jag kommer deffentivt behöva lite kaffe senare.


Nya juice maskinen skall även den invigas. måste ju bara få smaka färsk pressad apelsin juice. ME LIKE ALOT!


Ligger ofta och tittar på sonen när han gör saker, eller sover.

shit vart tar tiden vägen? vad stor han blivit , måste mäta han. men 14 december var han ialla fall 92 lång och det känns som han växt ännu mera nu.

han ser just nu sitt favorit program på playhouse disney. musses klubbhus.

skönt att han ser någonting annat än nicke nyfiken för 1 gångs skull, sandra.O , skulle kanske skänka justin en super stor nicke nyfiken plansch. hoppas verkligen hon gör det. för det skulle bli perfekt över justins säng och han skulle bli så himla nöjd =)


imorgon skall älsklingen röntga fingret , så det blir en visby dag.

och hoppas vi då kan hämta micron med.


idag kom leveransen av tvättmedel som vi skall prova, mycket billigare än att handla i affären och här går det ju sjukt mycket tvätt . justins alla kläder. jocke och mina arbetskläder och privata. och så är jag väl dum i huvudet som brukar försöka byta sängkläder minst 1-2 ggn i veckan. men vad finns det som är skönare än en ny bäddad fräsch säng?`

bosse sa att man skulle ha fönstret öppet på vid gavel och ha ca 7 grader celsius i sovrummet för att må bra etc. nej tack då frös jag ihjäl. men nya sängkläder är däremot viktigare för mig.


pratade även politik igår med B,T och O. fy vad skoj det var.

man kan gärna tycka saker, men man måste även kunna förklara varför man har dem åsikterna, och det kunde dock alla vi. men det finns ju folk som tycker alldeles för mycket men inte kan förklara eller stå för deras åsikter.


igår blev det scones kväll. snacka om bra kvällsmat. och ikväll var älsklingen sugen på stuvade makaroner med köttbullar. ME LIKE. det var säkert 1 år sen sist.

ibland kan det vara skönt med enkel mat.


Får se om fröken R ringer och är frisk idag. verkade så på facebook.


Nej nu skall jag ta mig en dusch medans justin är road av sin tv. sen blir det skåt rensning i köket och sen blir det att skruva ner klädhängaren i justins rum. efterosm han anser att det är en ribbstol han kan klättra på högt upp. och det känns inte som att det är så jätte säkert ännu. fast han är ju ganska lik mig.


 



  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophi kellgren - 30 januari 2011 23:02

Suck för folk! hur orkar en del människor! Har jag sagt någonting så har jag sagt precis vad jag tycker och inte någon jävla historia! utan det är min åsikt som om någon människa vill anmäla mig  för mina åsikter.. så fine gör det. tror ni jag blir r...

Av sophi kellgren - 5 december 2010 13:07

som vanligt är jag super dålig på att hinna blogga, tur är att pauline är lika kass som jag. igår skulle jag träna, men fick jobba istället. förlåt tjejer. men tack jobbet att ni ringde. andré har blivit riktigt vuxen och önskade sigg till och med ...

Av sophi kellgren - 29 november 2010 10:09

igår blev det ändrade planer så jag , justin, ismo och mor & far åkte till bläse julmarknad. mysigt. jag inhandlade ett super fint pannband och justin fick godispåse ac tomten. vi handlade även super söta tomtar till våran gran i fårull. =)   sed...

Av sophi kellgren - 28 november 2010 10:43

å vad det är mysigt. synd att inte alla i familjen är lediga bara.   men det är så mysigt att få pynta fönstrarna justin har varit super duktig och hjälpt till med det igår duktiga unge. så nu är allt klart. dock inte hans rum där det inte sk...

Ovido - Quiz & Flashcards