familjenkellgren

Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

veckorna springer iväg på nya året. året i kärlekens tecken!

Av sophi kellgren - 15 februari 2010 12:19

ja nu är det ännu en ny vecka, en ny vecka full av kärlek och ömhet.

att det kan vara så underbart är ibland helt ofattbart..


justin sitter inlåst i sitt rum, som vanligt. även om man knackar på är man inte välkommen in där.

han leker med sitt flygplan och gubbarna och reser jorden runt.


igår var det lite familjemys hemma vid mormor och morfar.

åt mat och käkade god choklad. så det var toppen.

justin matade hundarna som vanligt och skulle tydligen bjuda "makka pakka" (en serie ffigur från drömmarnas trädgård) tvyär var inte den inbjuden...

haha goa unge.


vi var även förbi chedley en sväng , justin fick gele hjärtan och en egen cola.

stolt som han var så satt han på stoeln och drack upp allt ihop.

chedley frågade även hur justin kommit ner till honom och då förklarade justin att han åkte "lanet" ner. (flygplan.) haha go han kan vara. mamma fick då förklara att det måste han ha gjort i sina drömmar. för mammas lilla clio är en bil och inget flygplan.

dem fortsatte sin egna disskution och jag förstod inte mycket. men jag fick till svars av C att - du förstår ju inte arabiska, men det kan ju vi.

haha. snacka om intelligent unge som klarar ett helt nytt språk redan =)


nej nu skall jag fortsätta med städningen. badrummet kvar och dammsugningen.

sen blir det att laga kallops till mina älsklingar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophi kellgren - 30 januari 2011 23:02

Suck för folk! hur orkar en del människor! Har jag sagt någonting så har jag sagt precis vad jag tycker och inte någon jävla historia! utan det är min åsikt som om någon människa vill anmäla mig  för mina åsikter.. så fine gör det. tror ni jag blir r...

Av sophi kellgren - 5 december 2010 13:07

som vanligt är jag super dålig på att hinna blogga, tur är att pauline är lika kass som jag. igår skulle jag träna, men fick jobba istället. förlåt tjejer. men tack jobbet att ni ringde. andré har blivit riktigt vuxen och önskade sigg till och med ...

Av sophi kellgren - 29 november 2010 10:09

igår blev det ändrade planer så jag , justin, ismo och mor & far åkte till bläse julmarknad. mysigt. jag inhandlade ett super fint pannband och justin fick godispåse ac tomten. vi handlade även super söta tomtar till våran gran i fårull. =)   sed...

Av sophi kellgren - 28 november 2010 10:43

å vad det är mysigt. synd att inte alla i familjen är lediga bara.   men det är så mysigt att få pynta fönstrarna justin har varit super duktig och hjälpt till med det igår duktiga unge. så nu är allt klart. dock inte hans rum där det inte sk...

Ovido - Quiz & Flashcards