familjenkellgren

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av sophi kellgren - 20 januari 2010 22:52

God natt gott folk, nu skall jag unna mig en hel natts sömn.

känns som det behövs. och se klart sista 30 min av filmen ja såg igår.

ja som sagt ja orkade inte se klart slutet. typiskt mig.

Av sophi kellgren - 20 januari 2010 18:40

tur för barnen skull att det är mycket snö i år, men lite överdrivet mycket kanske?

det kommer säkert bli en helt grön vinter nästa år, eller en super vit en, pga av att vi människor förstör hela klimatet med all vår onödiga bilkörning och onödiga utsläpp i hela världen, men tackar gud för min bil och mitt underbara körkort, skulle inte överleva utan den möjligheten att kunna stuva in hunden och justin i bilen, och bara fara dit lusten tar oss =)


lugn kväll framför oss. alldeles för lite Att göra, blir nog att räkna klart de sista på alkoholrapporten. och äta en bit mat, för den delen är det efterlängtade 20januari idag, dagen jag längtat på sedan 22 december.

gissa vad ?

ja jag är en liten hemmafru, och följer en såpa.

ANDRA AVENYN! yeah, mitt enda program som är värt att följas.

resten av skiten alla kanaler visar är inte ens tankvärt att se på.


Nu blir det lite fläskfile, i senap&oxbringfond. med pasta. mums.

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards