familjenkellgren

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av sophi kellgren - 29 januari 2010 22:14

nu ska ja o älsko sova innan vi skall in till stan o ja spela fotboll =)


Av sophi kellgren - 29 januari 2010 10:19

och vi skottar.

fy vad mycket snö det kommer, men nog om det.


justin är "friskförklarad" - lite var nog fel. fast tror han mest ville ha en hel dag med bara uppmärksamhet. för han var full rulle på hela dagen igår. och vi skulle leka allt med han. så det blev bil krascher i garaget och hela rummet är upp och ner vänt.

men vad gör man inte för sin son?


Lagade wok kyckling igår och hade en riktigt nice egentids kväll men snyggingen igår. fy vilken underbar känsla att bara få ligga i din famn, att få somna till dina underbara andetag och känna din varma kropp tätt intill mig.

å vilken ljuvlig man jag har. helt fantastisk från tårna till håret.

kärlek på allra högsta nivå, som ingen kommer att kunna stoppa.


& mor min, hon kan skicka så gulliga mess att man blir alldeles varm inuti ,

sådanna mess som sitter fast på hornhinnan även om det var veckor sen hon skrev.

hon tror på mig, och tror framför allt på oss. och hon är så helt underbar som får en att se klart ibland när det är dimmigt.


Paris kan ja inte sluta drömma om, de kommer bli en underbar kärleks resa.

och våra planera är höga. högre än molnen och ingen kommer någonsin kunna toppa det.


Fy vad jag är full av känslor idag. alldeles för många. men alldeles underbara.

Å vad jag ska pussa och kramas med min älskade idag.


& justin skall sova borta inatt och ja skall spela lite boll i morgon bitti.


ha en underbar dag, för det skall jag ha!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards