familjenkellgren

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av sophi kellgren - 22 januari 2010 13:26

Bjuder på lite bilder.

        

Av sophi kellgren - 22 januari 2010 10:31

En kopp kaffe, vakna till liv och sedan kolla vad denna spännande dag har att erbjuda. skall försöka ge er en bild av hur gårdagen fortlöpte.


Började med en lång varm dusch, och sedan följdes den av jobb.

jobbade min allra första dag helt ensamen idag. och det gick galant.

jocke tvivlande inte en sekund så det kändes toppen, han själv var hemma och gjorde trist pappers arbete och mormor ville så gärna låna justin en stund så han fick sluta tidigare på dagis igår. (lyckans ost). han fick lära sig att klippa i papper hemma vid mormor, och var tydligen super stolt varje gång han lyckades få ett jack i pappret. sedan blev det en pulkåkning hem till pappa , och ja som vanligt hade dem super skoj, tur pappa hans fotar så man får se lite galenskaper.... =)


ja, justin hade i alla fall skoj, och jag fick en mindre hjärtinfarkt när jag fick se den nya dator hackern. (på mina nya super snygga dator) . tack jocke. tackar.

men som tur var kom justins mor på att man kanske skulle ta och imponera på sonen sin och visade justin sajten, youtube. med bilar. snacka om lyckat. diggandes till gamla scooter låtar, blev han extas av ursnygga stylade bilar.

 

vi tittade även igenom korten på systemkameran och gud så många ord han igentligen kan, och ja jag lyckades visa han en bild på 500 marsvin. och sötnosen ville så klart ha ett eget, han pekade ut en urgullig en, brun-svart, virvelmarsvin. så klart. precis i mammas smak, så det skall han allt få.

jocke har ju sagt att "vår son skall få det djur han vill ha, när han själv ber om det", o ja , även om ja ställde frågan - vill du ha ett sånt där marsvin? så sa han ja, och han kunde peka ut vilket med =)


& tusan också, mor min - lite mer framförhållning så åker jag allt med dig nästa gång. =) hoppas det blir snart . typ jätte snart, vi kanske till och med kan köpa ett marsvin till vår favorit justin då .


spelade även in lite cash, Snabba cash till familjen igår. lycka! tyvär går dem till någon trist räkning, men så är det i dessa trista tider. fast ändå gjorde det mig glad. typ en trist elräkning att slippa jobba ihop pengar till. kan det bli bättre?


Nej nu skall ja fortsätta denna dag. och hoppas justin har det underbart på dagis.

han fick ju komma till fröken åsa, (riktigt populär i hans ögon) och fick ju popcorn idag. =)



snacka om mupp.

s: -fan vilken tid det skall ta..

j: -va?

s: -ja pratade med datorn.

j: - jaha, svarade han då?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards