familjenkellgren

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av sophi kellgren - 31 januari 2010 22:48

vill ha pengar och köpa dessa jeans från lindex

  


och denna tröja från kappahl.


     


må någon underbar ge mig en lott med stor vinst på i födelsdagspresent..

Av sophi kellgren - 31 januari 2010 15:44

Lugnets dag, än så länge.

justin och jag har städat allt, dammsugit och tvättat 3 maskiner tvätt. diskat o ja allt så det är riktigt fint, som alltid.

morgon görat i vår familj =)


Fy vad snö det verkat ha kommit i natt, i alla fall på våran gata här i stan.

& på den bor det en man, som har en veteran traktor och han älskar att vara snäll emot oss dödliga. så på våran gata här i stan. här får man hjälp att skotta bort all snö, tackar och bockar.


så justin och jag behövde bara skotta all lös snö på uppfarten, gatan och grindhålet tog den snälla grannen åt oss =)


joakim jobbar, suck vad det är trist här hemma utan han . men snart kommer han hem, och är ledig i 2 dagar. MYS på hög nivå.


Nej nu får jag fortsätta plocka med något, funderar på att framkalla lite foton kanske... hm, ja det får det nog bli. om ja orkar.


& snart är det tisdag, då är det äntligen min dag!

  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards