familjenkellgren

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av sophi kellgren - 28 januari 2010 14:17

nu drar jag och jobbar och joakim är hemma med justin.

riktigt mysigt och fu vad det käns skönt att låta dem vara hemma och göra kill grejer, medans jag får göra något annat än att vara hemmafru.


kärlek på hög nivå.

-finns ingen underbarae känsla just nu, än den du ger mig.

  

Av sophi kellgren - 28 januari 2010 12:24

Justin är sjuk idag, eller jag tror han är frisk men leker sjuk,

för han har tydligen ont i ryggen, magen, tårna, fötterna, näsan och allt där emellan. så det var så synd om han hela natten så mamma fick ge sig och sätta på en apkul jul med nicke nyfiken till han.

och ja då blev det ganska lungt. så han sov en del och tittade en del.

men vi vaknade 10:40 idag så det är helt okej. så han fick ju självklart vara hemma från dagis. fast det verkar gå runt magont i skolan, så det kanske är någon form av det han med fått? vem vet? inte så lätt att få det förklarat av killen heller...


drömde hela natten om att jag ramlade i snön och bröt tummen, som tur var.

för med gips på bara tummen får man ju ändå spela fotboll =)


Men det var ju inget gips på lilla tummen min när jag vaknade , så det var bara en elak liten dröm.


Jocke emigrerade till soffan 00:02 inatt då justin kom och "var sjuk".

så jag fick massor av plats i sängen , inte!!! justin ligger på tvären, uppe, nere, bakåfram och på en. helt otroligt hur en liten klump på 15 kg kan ta upp en hel dubbelsäng.


Nej nu skall ja kika vidare på kartan, och justin ser på små einsteins på playhouse disney. det är ju så spännande med flygplan och båtar just nu i hans lilla värd.


Och snön fortsätter vräka ner, så jag hoppas det slutar snart.

fast idag skottade ju jocke , och gud vad jag mådde av att bara stå i fönstret och titta på =)  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards